Wednesday, December 8, 2010

Introducing My New Blog...

Hye all..
Tengok my BFF Nora muk busy asyik berblog jer teringin juga nak start blog nie..lama dah menyimpan perasaan nak jadi one of the blogger..kadang2 apa yang kita rasa harus dikongsi bersama.Insyallah perkara yang baik dapat membantu orang lain jadi kan tauladan dan perkara tak baik jadikan sempadan...

First Blog is Totally introducing about me...
Full Name ..eh perluker?..Panggil Tasya jer lar..tapi masa sekolah dulu ada yang panggil nat, aca, aca ketut, tash,nadia,cici, macam2 kisah di sebalik nama panggilan tu..

Umur...emmm baru jer masuk 27 tahun last Nov 13. Orang2 tua kata dah wajib sangat kena kawin..tapi kawin ni bukan perkara ringkas dan senang..lagipun tasya ni anak sulung..tanggungjawab superb besar..
emmm..Keluarga pulak...tasya ada seorang adik perempuan tieya dan seorang lelaki..Eikmal...

Ayah pulak maseh muda lagi baru jer 51 tahun...Mak pulak 48 tahun..kawin muda ibubapa saya nie..
Kalau nak cerita pasal keluarga...30 tahun pun tak habis2..tapi saya amat berbahagia dengan apa yang saya ada sekarang..kehidupan saya...alhamdullilah

Kerja saya pulak adalah yang melibatkan pengkomputeran dan database tapi dalam bidang sistem perubatan..area KL city area opis saya tu..kerja ni kadang2 melibatkan outstation luar dari KL..phewww nasib belum kawin..

Rasanyer cukupler setakat ni pos untuk 1st entry blog saya...:)

No comments:

Post a Comment